lördag 24 november 2012

:) :)

verkar som att denna datorn, än så länge, är mycket bättre på att blogga än den gamla.

sedan jag skrev här sist har jag fått två glädjande överraskningar. ena vill jag spara för mg själv ett tag, och fundera på om ifall jag vill dela den med någon. har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra än.

men den andra överraskningen är helt oslagbar! jag fick ett sms ifrån therese idag. hon skrev;
"Hej går det bra den 7 dec att skriva/ta över huset om inget oförutsägbart händer?..." det är typ 2 veckor dit bara! hur ska jag hinna packa allt nu då??  tur att jag började i så god tid. jag vågar nästan inte tro på det. men sms:et lyder precis likadant alla gångerna jag läser det, så det är nog sant.

så nu är det ju synd att jag är typ tok-uppbokad i morgon. hmm. först ska jag och mamma räfsa lite löv nere på klubben och träna hundarna lite. sen hade jag tänkt att åka ut till huset och kanske mäta lite och fundera på hur jag vill ha det och kanske fundera lite på tapeter. höhö, undrar om jag ska ta med min kära sambo så han får vara med också, eller om jag ska låta bli. vi får se hur jag gör.

måste ju i alla fall mäta fönsterna så jag kan köpa gardiner som passar. oj va bråttom det blev nu då. diskbänken är på platts nu äntligen. det är kopplat både vatten och avlopp, så det går faktiskt att både diska och laga mat igen. äntligen.

nu får det vara färdig bloggat för idag. två inlägg på samma dag är mer än jag gjort sammanlagt på flera veckor.

 
om två veckor är det äntligen vårt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar